En Bokmal mer eller mindre...

Jag vet inte riktigt vad som har flugit i mig, jag läser och läser och läser. På lästimmarna, mellan lektionerna, hemma, så ofta jag bara kan. Jag sväljer böcker som bara den och letar hela tiden efter nya. Förut var jag inne i en Twilight period, sen Harry Potter och nu earth´s children (jordens barn).Har redan läst den serien en gång och läser den nu igen och blir såklart helt besatt. När jag läste ut sista boken började jag nästan tjuta för att serien både var slut och att slutet var dåligt.
Någon som har något förslag på någon bra serie eller bok som inte är  Sagan om ringen? Minimi kravet på sidor är 550 men gärna upp mot en 700-800 zsidor eller mer. Ungdoms eller vuxenbok speklar ingen roll.
Kom igen nu och hiva in lite förslag här för att göra mig lycklig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0