Fantastisk♥

Är så stolt och glad över min fantastiska ponny Han är en häst på miljonen! Kanske inte på det sättet att han vinner en massa tävlingar och hoppar högst och så men han är mycket mer än så. Han är inte bara en ponny som vem som hälst, han är den han är busig, pigg, envis och ställer inte upp i alla lägen han är snäll och den bästa enligt mig  Precis som alla ryttare säger om sin häst. Han betyder otroligt mycket för mig! Även om jag kan bli lädsen arg och irriterad på honom så är det något visst med honom som gör att jag alltid blir glad när jag ser honom. Visst skulle det vara coolt med en ponny som vunnit SM och plaserar sig jämt men det detyder inget om det betyder att jag inte skulle få ha den ponnyn jag har nu. Kan sätta livet på att det jag skriver är sanning! Sen finns det flera hästar jag känner och kommer känna så här för, Smile är en helt annan typ av ponny än Chico men hon har en lika stor plats som Chico i mitt hjärta  Hon var den bästa man kan tänka sig precis som Chico
 
Är så otroligt glad att jag har denna ponny som är nummer ett! Min lilla röda raket

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0