Hästarna

Hästarna har varit så här grymma dom här dagarna (måndag och tisdag).
Chico skrittades bara i måndags, och igår red jag ut med Emma och henes fina D-ponny. Chico var piggelin och hur glad som hällst. Hoppas han är lika glad på lördag.
Peppar reds ut i måndags och var hur fin som hällst. Det var rätt mörkt när vi red men han var inte så rädd, kan vara för att mamma gick med när jag red, men ändå. Duktig ponny till på köpet hade han en bra framåtbjudning och jobbade jätte fint. Formen var riktigt bra och han jobbade med hela ryggen, och tuggade på bettet. Igår var han lika fin också. Vi red ut då med. Han är så fin ponnyskrutt!
Mina fina ponnyer!
Ska snart ner till stallet. Chico ska gå dressyr på banan, och Peppar får vi se om jag hinner rida. Annars får han vila.
Älskar dig Chico!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0