Mitt allt

Kan inte beskriva känslan med ord utan att bli gråtfärdig.
Idag har jag tränat för en helt ny tränare, en tränare med meriter. En som verkligen verkligen vet vad han talar om.
Silver går bättre än någonsin. Så ärlig, så taggad, så underbart fin.
Det är tur att man har öron för annat skulle leendet gå runt :)
Han var så himla fin bara!
Jag kunde sitta där, säkra upp med skänklarna och han hoppade bara. + att han var så glad och pigg.
Han har börjar till och med bli säkrare på vattnet, dock höll matte på att ramla av idag.
Tur att mamma fotade idag! Ni måste se bilderna. Det ser så himla kul ut, men jag tycker synd om Silver som ha ren sån klantig matte ;)
 
Jag måste tacka alla mina fantastiska tränare Wanja, Christer,Anita och alla ni andra!
För att ni hjälper mig så himla mycket och för att ni tror på mig och min ponny, för att ni gjuter in självförtroende i oss. Tacka mina föräldrar som ställer upp för mig, som kör mig runt halva jorden ;) och som köpte denna fantastiska ponny till mig.
 

Det kommer ett långt inlägg, bildbomber och en massa annat.
Häng kvar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0