Nu....... Tråkigt!

Nu ska jag ta på mig stall kläderna, och dra mig ner till stallet. Stallet ska fixat som vanligt. Chico ska skrittas en sväng, och sen ska jag rida Peppar. Vet inte riktigt om jag ska rida ut eller om det blir på banan det får vi se. Sen ska jag hem till det tråkiga!
 
Har massor! Och då menar jag massor! Av läxor. Så får se hur många timmar det blir den här gången. Typist mig att sjuta upp allt till dom sissta dagarna, några av läxorna är till nästa vecka men lika bra att göra dom nu. Ajaj ska försöka hinna blogga mer sen. Tänkte göra ett veckan vill ha och lägga upp dröm outfiten. Lite så.
Se u!
Peppis för stå för bilderna i dag:) Söta ponnie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0