Ponnyerna

I dag har jag ridit båda ponnyerna bus. Först red jag Peppar på ridbanan blev lite dressyr och han var riktigt fin. Han bråkade lite och ville inte riktigt jobba ihop sig ordentligt i början, men efter ett tag var han jätte fin och mjuk. Gjorde inget speciellt, red lite cerpentiner och volter och lite så. Testade även att länga trave och det gick oväntat bra! Han kan verkligen. Med lite träning tror jag att han skulle kunna bli en bra dressyr ponny. Är riktigt nöjd. Nasse kan han med<3

Chico gick också på banan i dag, red över lite bommar och så. Och han var jätte fin från början till slut. Jobbade ihop sig riktigt bra och var fin över bommarna. Dock var han lite jobbig i mitten av ridpasset och gick upp och stretade lite. Men, men han var i alla fall jätte fin. Den mesta av tiden, och sen har han ju gått rätt mycket dressyr den senaste tiden, så han kanske är lite stel, inte så konstigt om han är det. Bästa ponnyn, han är så fin min prins<3

Bilder från i dag när jag red Peppis.
// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0