Snart så!

Nu ska jag dra ut startlistorna, sen smörja tränset och martingalen. Schabraket är nytvättat. Ska ta fram alla papper och mina tävlings kläder, så att det är framme tills i morgon.
Det ända som är kvar till i morgon är att  borsta Chico packa utrustning och tvätta benskydden, och hoppas på fint väder. Tävlingen har blivit flyttad till ridhuset i stället för ridbanan då det regnat så mycket. Men jag tycker inte det spelar någon större roll. Går det så går det liksom.
Det är många starter i båda mina klasser, så vi kommer nog vara borta ett tag. Vi ska också se hur tidigt vi ska åka i dag. Hoppas hoppas hoppas nu att Chico är lika taggad som jag är då kommer det gå as bra!
Han var i alla fall as taggad i dag när jag red så får hoppas att han är det i morgon med.
Näe nu måste jag fixa lite.
Så i morgon kommer jag skriva om allt som har med tävlingen att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0