Svar på frågorna om Erkan

Hej  jag har fått några frågor om vad som hänt med Erkan, och jag tänkte att jag skulle svara i ett inlägg. Så att alla vet och så.
Här är frågorna.
 
Har det hänt nåt ??? <3
 
vilken häst är det ?
 
Nej, det har inte hänt något med honom. Han mår bara fint.
 
Erkan är en ponny som vi har varit fodervärdar åt till min lilla syster den här sommaren, då vi fick ta bort vår lilla ponny skrutt. Vi skulle bara ha honom över sommaren och det är därför vi inte har kvar honom nu. Som tur är så står han kvar i samma stall, fast han står i hage med hon som äger honoms andra hästar nu i stället för, med våra.
Dom är så söta, dom ser ju varandra från deras hagar och gnäggar och pratar med varandra då och då. Så söta:*
Och det bästa av allt med att han står i samma stall är ju att man kan hälsa lite på honom:*
Vi saknar honom värkligen, lilla Erkis Perkis♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0