Bilder

I dag har jag tagit lite kort på hästarna=D

Chico hade rullat sig och var jätte skitig. Så jag borstade honom länge=D Det tyckte han om. Han var också jätte gosig av sig, han skulle ha huvudet på min axel så fort jag borstade halsen och huvudet<3 Söta ponny<3 När jag borstat klart tränsade jag och gick ut med honom. Vi red in i dungen och sen i reningsverkskogen. Han var pigg och glad och ville springa fortare och fortare=) Men på vägen mellan skogarna finns det en fårhage där dom släppt ut fåren medan vi var borta. Och när han fick syn på fåren och lammen tvärstana han och glodde på dom och fnyste åt dom=) Haha fåren är där varge år, men ändå är dom lika läskiga varge gång när dom släppts ut efter vintern, sen är dom inte ett dug läskiga:) Knäppis<3 

Här är lite bilder från idag. Dom kan se lite roliga ut, tex att benen ser lite korta ut på vissa. Men dom e tagna med min mobil så dom e inte så bra men men=D












Snacka om att jag förstörde denna bild med mitt finger!

Snacka om att jag förstörde denna bild med mitt finger!





Trött?






  

    


Kommentarer
Postat av: Louice

Min älskade fina peppson <3 pussa på honom massor ifrån mig!

2012-04-13 @ 12:27:43
URL: http://honlovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0