Nu är vi framme

Nu är vi framme i ett soligt Kreta! I går gjorde vi inte så mycket.  Vi hämtade vår hyrbil åt och så. Vi gick också runt och kollade lite. Det e jätte fint här! Massa blommor överallt och fina och fula hus. Och en massa och då menar jag massa mortorcyklar överallt. Nästan alla åker mortorcyklel. Vårat hotellrum är väldigt nice! Vi har en stor balkong med utsikt över havet.

I dag har vi solat och badat hela dan! Senare i kväll ska vi ut och kolla lite i affärerna och äta mat.

Jag har fotat mycket men inte med kameran som jag glömde hemma! Så jag har tagit med mobilen i stället. Bilderna kommer förhoppningsvis i morgon.

Bilden har inget att göra med texten=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0