Peppar 7/8

Jag red också Peppar igår. Och jag var riktigt sugen på att rida honom, och han var på sitt bästa humör igår. Vi red ju bara ut så det finns ju int jätte mycket att säga.
 
Många gånger när jag ridit honom har han varit feg och seg, men dom senaste gångerna har han varit framåt och inte letat efter spöken. Och jag har oxå lärt mig ett knep som jag tycker funka, jag har ju kommit på det själv visligen, då jag gillar att sjunga när jag rider fast jag suger på det. Men när man pratar/sunger med honom blir han typ säkrare och letar inte efter spöken eller något liknande. Och jag vet att jag skriver typ varge gång jag ridit honom att jag bara gillar att rida honom mer och mer och jag ljuger inte, det är så! Och inte nog med att han är rolig att rida, han är en ängel i stallet också. Han vill bara gosa och mysa hela tiden finns inget elakt i honom, fina ponny. Och igår var det en magisk kännsla att rida honom vi typ "flög" fram! Han var pigg och jätte glad och tyckte att det var latchlajban. Vi red i skogen och lite på vägarna och så.
 
Fina Peppis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0