Världens finaste.

Så fina!
Jag kan lova att det här ett ekipage man kommer se mycket av i framtiden.
Titta vad Mysak hoppar, vet inte hur mycket jag har skrutit över den där hästen men i alla fall. Även fast han inte har de bästa resultaten av alla b-ponnyer så är han ändå kung. Ebba hoppade 1.15 med honom efter hon hade ridit honom i två månader. Han hade seriöst minst en decimeter tillgodo.
Jag kan lova att när Ebba hittar det där allra allra sista, då bör alla ni b-ponny ryttare se upp.
Ebba är jätteduktig för han är inte lätt. Innerst inne är han en riktig fegis. Man behöver verkligen boosta honom på tävling. Han kan hitta på vad som helst - en funktionär eller ett staket kanske är jätteläskiga.
Men när alla bitar är 100% på plats, då ni!
 
Saknar honom så det gör ont, min fina lilla Mysak

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh du tog min film ! <3

2012-08-22 @ 14:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0