7 dagars lista, nummer 5

7 saker jag gillar!
6 hästar som är grymma!
5 av mina idoler!
4 bra låtar!
3 saker ni kanske inte visste om Silver/ Chico
2 favorit filmer!
1 av mina favorit bloggar!
 
Svar av mig (Matilda)
 
1. Rolf- Göran Bengtsson
En av mina absoluta favoriter är Rolf- Göran Bengtsson. Han är så otroligt duktig och han kan verkligen rida! Han rider klokt, säkert, mjukt, bra vägar osv....... Det är inte konstigt att han är en av världens bästa ryttare!
 
2. Sara Algotsson Ostholt
Det är samma här. En otroligt duktig ryttare, som också kan rida. Kloka vägar, säker ridning och mjukt osv......... En av världens bästa fälttävlansryttare, som dessutom rider en egen uppfödning! Riktigt coolt.
 
3. Matilda Sparrenhök
Matilda Sparrenhök är en av mina absoluta favorit ryttare i blogg världen. Hon är riktigt cool! Rider bra och har haft många fina ponnyer, som hon rider jätte bra. Hon är otroligt stark i tanke på allt hon gått igenom, önskar att jag skulle vara lite mer som henne.
 
4. Linn Strelin
   
En annan av mina favorit ryttare i blogg världen är Linn Strelin. En otroligt duktig tjej som har varit med om mycket. Hon har otrolit fina hästar och rider jätte bra. Hon är grym!
 
5. Amanda Anger
 
Amanda Anger är också en av mina favorit ryttare i blogg världen. Precis som dom här åvan rider hon riktigt bra och har fina hästar.
 
Mina awesome vänner är också mina idoler!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0