7 dagars lista! nummer 5

7 saker jag gillar!
6 hästar som är grymma!
5 av mina idoler!
4 bra låtar!
3 saker ni kanske inte visste om Silver/ Chico
2 favorit filmer!
1 av mina favorit bloggar!
Här får ni ett eget inlägg av mig Victoria!
 
1. Rolf- Göran Bengtsson
Vad ska man säga? En av världens bästa ryttare, rider snygt, bra occh mjukt och är dessutom svensk
 
2. Sara Algotsson Ostholt
Samma här, En av världens bästa fälttävlansryttare. Grym som dessutom sitter på en egen uppfödning!
3. Matilda Sparrenhök
Jag tycker hon har en cool attityd och dessutom är hon så sjukt stark med tanke på det hon gått igenom
 
4.Johanna Grant
Samma sak här, sjukt duktig tjej som också var så stark när Chaboukie gick bort. R.I .P <3
5. Mina totalt awesome vänner,  vad vore jag utan er?
 
Matilda, Alice, Amanda, Lisa , Ebba , Tove och alla andra! Ni äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0