7 dagars lista!

vi gör ett försök med en sådan här lista igen! Ursäkta för världens mest seriösa inlägg!
7 saker jag gillar!
6 hästar som är grymma!
5 av mina idoler!
4 bra låtar!
3 saker ni kanske inte visste om Silver/ Chico
2 favorit filmer!
1 av mina favorit bloggar!
 
Victoria                                                 Matilda
 
1. Silverado <3                           1. Mina ponnyer och kaniner<3                                                 
2. Matilda <3                              2. Victoria <3
3. Filmen Juno <3                      3. kompisar
4.Häääääääästar                       4. Min familj
5. Twilight                                  5. Lejonkungen
6. Skogslottens ridläger <3       6. Skogslottens ridläger <3
7. Min kamera                                      7. Twilight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0