Matilda svarar på frågestunden!

Postat av: utfktnghhk

hur lång kan en häst bli när den är 32 månader gammal?

Svar: Hahha det beror helt på om det är en häst eller ponny och ras osv..... Som Vickan sa så är den ju ungefär 3 år, så den växer ju fortfarande. Om du menar hög alltså.

Postat av: isabella

Har ni tänkt att vara med i något lag 2013? Vad har ni för mål 2013?:)

Svar: Jag vet inte riktigt, i så fall divition 3. Men det beror på, hur det går och så på tävlingarna innan.

Svar: Hum målen 2013 med Chico är att tävla stadiga LB:er i dressyren och kanske starta någon LA i dressyren, beroende på hur det går. Pirran att starta någon LC i dressyren, och gå stadiga LD LC i hoppningen.

Postad av: Johanna

Hur går det med Pirran? Det är väll så hon heter?

Svar: Det går bra tycker jag. Jag har ju inte hoppat henne än, men dressyren går bara bättre och bättre. Ska försöka så att ni kan får en film på min fina lilla ponny, här på bloggen:) 

Postat av: Anonym

Vad är målet 2013?:)

Svar: Samma som åvan.  

Postat av: Anonym

Hej , vad är det bästa ni vet?

Svar: Hästar så klart :)

Vad är det värsta ni vet?

Svar: Djurplågeri och misshandel O_O 

Postat av: anna

favortit: mat 

Svar: Vet inte riktigt. 

färg 

Svar: Blå och lila. 

märke

Svar: Scapa Sports, Hv Polo, KL och JW

hästaffär

Svar: Sharpman

blogg

Ponnysanning, Ztreliin och Carlssonpåtaket, listan kan göras lång!

låt

Svar: Vet inte riktigt, lyssnar på mycket. 

vad är det roligast/tråkigaste med bloggen?

Svar: Roligaste: fina kommentarer, bilder och att få skriva ner sina tankar och åsikter.

Tråkigaste: tråkiga kommentarer, bloggtårka, och när man inte vet vad man ska skriva om.

 har ni nån pojkvän?

Svar: Nej jag har ingen pojkvän. 

ska ni till skogslottens ridläger?

Svar: Japp, japp:)

 vilka är era bästa vänner?

Svar: Victoria, Linnea, Alice, Amanda ,Hanna, Madde, Emma, Klara och många mer.

använder ni bara märkes saker?

Svar: Nej.

vem betalar alla märkes saker då?

Svar: Jag betalar det om jag inte får det i födelsedags present eller julklapp eller något sådant. Mina stövlar har jag dock fått av mamma och pappa:) 

vem är eran idol av alla kända bloggare inom hästsporten?

Matilda Sparrenhök och Linn Ztreliin!

vad är det bästa/sämsta ni gjort i era liv?

Svar: Det bästa jag gjort i hela mitt liv är inget jag har gjort eller vad man ska säga, men det är så klart köpet av Smile och Chico. Dock inte jag som har köpt dom. Det är mina snälla föräldrar som har gjort det till mig:) Och när vi tog Peppar och Pirran på foder.

Det sämsta värsta jag har gjort i hela mitt liv, eller varit med om var när vi fick ta bort Smile. Det går inte att beskriva med ord hur jobbigt det var, och hur ledsen och tom jag kännde mig.

hur skulle eran drömhäst se/vara ut?

Svar: Just nu skulle det vara en häst på ca 160cm. Med lite fart och bus i sig. Som kan hoppa och även gå dressyr. Men den ska va snäll, glad och personlig, färg spelar ingen roll. Men jag gillar hästar som sticker ut ur mängden. 

vad är era bästa respektive sämsta egenskaper enligt er själva?

Svar: Bästa: Jag är nog rätt lyhörd och följsam, när jag rider. Att jag nästan alltid gör mitt bästa.

Sämsta: Att jag lätt får panik när jag blir stresad, och att jag inte riktigt tror på mig själv i alla situationer. Jag har rätt dåligt självförtroende. 

kan ni inte videoblogga? 

Svar: Hahaahahah Vickan och jag har försökt det en gång men resultatet blev inte bra. Men vem vet.

Hoppas ni kan svara på mina frågor!:)

Svar: Hoppas du gillade mina svar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0