Strandad sköldpadda

Dålig bloggning jag vet, men har ursäkten att jag har varit i Stockholm sedan i fredags med världens bästa Alice och Amanda, saknade är ni! "Jag ligger nog kvar här" saknade är ni <3

Ni som inte förstod så kan jag säga att jag och Alice gick ner för en isig och lång backe med hästarna och jag ramlade lite snyggt på rygg, jag såg ungfär ut som en strandad sköldpadda eller något i den stilen. Så min lilla kommentar var "jag ligger nog kvar här".

Bjuder på en underbar låt ( min favorit) så länge :)

Kommentarer
Postat av: Den dryga stockholmaren ;D

Haha, kommer aldrig glömma! Saknar dej!:*<3

2012-12-31 @ 09:47:37
URL: http://alsateam.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0