Victorias svar på frågestunden!

Postat av: utfktnghhk

hur lång kan en häst bli när den är 32 månader gammal?

Svar: haha, Jag antar att du menar hög ;) det beror helt på vilken ras det är utfktnghhk.
När hästen är 32 månader gammal är den nästan 3 år. Då har den en del centimeter kvar tills den är fullvuxen

 

Postat av: isabella

Har ni tänkt att vara med i något lag 2013?
Vad har ni för mål 2013?:)

Svar: Nej inte som det ser ut nu. Nolla en L.B  (100cm) Gå stabilt i L.B :)

Hur går det med Pirran? Det är väll så hon heter?

Hur är det med Silver? Var han inte halt?

Svar: Nej Silver är inte halt. Han är fullt frisk och har precis börjat hoppas. vi tar det lugnt och de tgår Kanon, Matilda får själv svara på sin fråga!

 

 
Postat av: Anonym

Victoria: vad har du för storlek i din ridväst?

Svar: XL barn, passar mig som är ca 165 cm lång utmärkt!

 
Postat av: Anonym

Vad är målet 2013?:)

Svar: Som ovan, vara stabil och få nollor i L:B

 
 
Postat av: Anony

Hej , vad är det bästa ni vet? Häääääästar
vad är det värsta ni vet? Djurplågeri -_-
kram:)

 

 
Postat av: anna

favortit:
mat Vet inte :)
färg blå
märke Scapa Sports, Hv Polo Kingsland
hästaffär Sharpman
blogg Ponnysanning, Ztreliin , Johanna Grant ,listan kan göras lång!
låt Thousand years, flightless bird american mouth , little talks, hall of fame mm

vad är det roligast/tråkigaste med bloggen? Roligaste: fina kommentarer, failbilder och att få skriva ner sina tankar Tråkigaste: tråkiga kommentarer, bloggtrka och ful desing ( hatar att vår blogg är så smal :()
har ni nån pojkvän? Haha nej , Silver är mannen i mitt liv
ska ni till skogslottens ridläger? yes box :)
vilka är era bästa vänner? Matildaaaaaa, Ann- Kristin, Ebba, Alice , Amanda, Lisa och många mer
använder ni bara märkes saker? Nej :)
vem betalar alla märkes saker då? Jag betalar allt! hjälmen, schabrak, ridbyxor o.s.v. Jag fick mina stövlar men annars betalar jag själv
vem är eran idol av alla kända bloggare inom hästsporten? Matilda Sparrenhök och johanna Grant, Linn Ztreliin är också cool!
vad är det bästa/sämsta ni gjort i era liv? Bästa: Köpte Mysak trots att han kanske inte va riktigt rätt, köpte Silver för att han var så himla rätt.

Sämsta: Kan inte säga något på rak arm. Har gjort mycket jag ångrar


hur skulle eran drömhäst se/vara ut? Just nu, en stor häst ca 160-170 cm hög. Studsboll som hoppar med fin teknik och är framåt. Svart eller skimmel gillar jag.
vad är era bästa respektive sämsta egenskaper enligt er själva? Bästa: Har tålamod i rätt situationer, smart ,)

Sämsta: Får lätt panik när jag är stressad, har höga krav på mig
kan ni inte videoblogga?  Försökte.... Resultatet blev inte vackert


Hoppas ni kan svara på mina frågor!:) Hoppas du gillade mina svar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0