Hej!

Hej det var ett tag sen:)
jag skrev ju att jag skulle försöka blogga och det har jag gjort jag lovar! Så ni vill säkert höra vad jag har för anledning, och det är så här att jag inte har någon täckning eller internet på mobilen här. Så jag har helt enkelt inte kunnat blogga och jag är ledsen för det. Just nu är jag stranden och solar och badar. Och här har jag lite internet det är hur segt som helst men det fungerar. Så jag har kollat lite på bloggen och blir arg, Vickan får ju driva bloggen själv nu när jag är borta. Hon kan ju inte bara sitta framför datorn och blogga hela dagarna ni vet vad jag menar och snälla bara sluta! Jag och Chico har det jätte bra här kan ni tro men nu ska jag sola bloggar mer när jag kommer hem:) Och då kan ni lita på mycket uppdatering från mig

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: 130 på enkelhinder, bana på 1.10 :)

2012-07-26 @ 19:18:05
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv igen:
Oj om det var så du uppfattade det så har jag nog uttryckt mig fel, jag la inte till spöt för att han skulle springa fortare utan för att visa att jag satt där. Han behöver mer tryck i galoppen men jag håller emot så att han går i samma tempo.
Det är så svårt att förklara men hoppas du fattade :)

Jag har ju såklart pratat med min tränare om detta och han tipsar mig varje gång, så det är såhär han funkar bäst :)

2012-07-26 @ 19:21:19
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0