Snälla hjälp mig!

Snälla hjälp mig, jag köpte ett par catogo boots i ljusblå färg när Vickan och jag var på ullared. Och i dag har jag använt dom för första gången,dom passade bra, jag köpte ju också dom populära guld bootsen från catago i storlek cob men dom var för stora:( Så dom ska jag spara till nästa häst, och om den inte kan ha dom så säljer jag dom. Men mitt problem är att jag inte har något snyggt shabrak som jag kan ha dom till.
 
Egentligen behöver inte Chico boots, men jag tänkte att det kanske är bra att ha ett par till terräng träningarna. Och eftersom att dom var så billiga så kunde jag ju köpa två par boots så att jag skulle vara säker på att jag hade med mig ett par som passade honom i alla fall. Det var ju bara synd att dom guldiga inte passade, för till dom har jag några shabrak som passar. Tänkte också att jag skulle kunna hoppa i bootsen det gör ju varken till eller från. Men då har jag problemet att mitt tävlings schabrak är mörkblått, så då behöver jag köpa ett ljusblått. Kan vara lite kul också att kunna skifta lite när man har lust. Dom kommer ju endå användas utöver tävlingarna om man säger så.
 
Jag ska ju snart till sharpman så ska kolla efter ett schabrak där. Dom här hittade jag på hemsidan, och dom tycker jag är helt OK. Schabraket måste inte vara ljusbått eller turkost, men det ska helst ha den/dom färgen/färgerna på kanterna då. Schabraket måste så klart inte komma från sharpman typ hööks eller avantia är ju nära också. Anars får jag väll i värsta fall beställa ett från nätet.
 
Dom här ska det martsa till:)
 
Vilket gillar ni mest?
Snälla hjälp mig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Båda är lika snygga, men tycker den översta passar bäst till bootsen :)

2012-07-15 @ 23:19:15
Postat av: Vilma

Det sista är grymmt bra passform och riktigt snyggt, har ett sånt orange! :)

2012-07-17 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0