Min ängel utan vingar<3

Jag har nog världens finaste häst<3 Han har lärt mig så otroligt mycket och gör mig så glad:D Vi har jobbat oss igenom mycke, med vi har klarat det tillsammans<3 Vi vet var vi har varandra liksom. Kommer alldrig att vilja lämna honom<3 Han betyder så otroligt mycket för mig han är inte bara en häst. Han är en bästa vän en kompis man kan lita på. Det är det som gör honom så speciel. Inte att han hoppar en massa höga hinder och vinner alla tävlingar man är på. Vi kör vårat race! Jag skulle hellre vilja ha en häst som jag värkligen gillar än en häst som hoppar och vinner allt. Det är ju oviktigt om man inte gillar varandra liksom. Håller ni inte med mig? Eller är jag ensam om att tänka så? Chico och jag kanske inte har dom finaste plaseringarna men vi har varandra och det betyder mest för mig. 
 

Sötis<3



Jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0