Tjo

Tjo snacka om att statistiken har varit bra idag! 62 unika läsare wow. Som vi skrev tidigare i dag så skulle det vara skam för en med stor blogg men för oss är det jätte bra fortsätt så här:D

I dag har jag, Johanna, mamma och syskonen( Marcus o Maja ) varit i stan. Vi var inne en sväng på hööks och köpte en flughuva till Peppar och en saltsten till Erkan. Maja köpte också en borste till Erkan:D Sen så gick vi i lite klädafärer och så. När vi kom hem spelade vi kubb. Det gick inte bra för Maja och mig hade otur hela tiden. När dom andra hade vunnit hade vi bara fått ner en enda kloss:( Det var värkligen as tråkigt! Efter det åkte vi ner till stallet. I dag red vi ut. Chico tyckte det var kul som vanligt, och jag med så klart:D
Nu sitter vi och flummar på datorn, jag läser lite bloggar och så. Tips på bra bloggar?

Hästarna får stå för bilden;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0