Jag lever

Like a star like a hero!

Hahha, nej men det händer inte så mycket. Vet inte vad jag ska skriva om osv. Vet samma anledning idag igen. Jag är en dålig bloggare. Men mitt liv är inte att sitta framför den här bloggen och hitta på massa inlägg. 
Jag bloggar när jag känner att jag har något att skriva om och tycker det är kul. Ni får helt enkelt leva med det. Men om ni vill att jag ska skriva om något speciellt så kan ni kommentera det. Så fixar jag det. 
 
Just nu är jag hos Vickan, jag ska sova här så förutom att vi har jättekul får jag sovmorgon! Hur mycket bättre kan det bli? Hästarna har vilat idag. Chico och Peppar blev skodda idag, så nu är dom fina i fötterna.
 
Imorgon ska alla hästarna ridas, då dom både vilade i går och idag. Det är så mycket i skolan nu, så jag har inte hunnit det. Men jag tror inte att dom har blivit så ledsna då vädret har varit jätte dåligt både igår och idag. Jag har också utvecklingssamtal, är inte direkt nervös eller så men jag gillar inte att ha det. Men det borde gå bra, för jag sköter skolan. Det är väll typ det som händer imorgon, ska försöka hinna plugga också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0