Natti natti

Hej, egentligen måste jag verkligen försöka sova nu. Men tänkte kasta in ett snabbt inlägg först.
Det har inte varit något speciellt i dag skolan har börjat så nu ska man in i dom gammal rutinerna igen. Därför jag har svårt att sova nu. Har typ kastat om dygnet under lovet. Skulle vara skönt med minst en vecka till på lovet. Men men det går ju så klart inte. Den här veckan är det ändå rätt mycket att göra i skolan. Nu efter lovet och allt suck. Har en text som jag måste göra klart och lämna in, samt fysik prov på fredag och kanske ett kemi prov på onsdag. Har också ett hemkunskaps prov nästa vecka. Suck!
Har ridit Chico och Pirran i dag (skriver mer om det i morgon). Men nu måste jag sova så att jag orkar med i morgon också.
//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0