Så fin!

 
Uppdateringen har varit kass, jag vet. Men det känns inte så kul att blogga just nu. Har inget att skriva om och så. Ska i alla fall svara på frågestunden i dag. Som jag sa att jag skulle svara på för två veckor sen, men men. Ska snart gå ner till stallet och fixa. Idag ska jag rida alla tre, vilket ska bli riktigt kul! Speciellt att rida Peppar har inte gjort det på jätte länge, då det har varit rätt mycket den senaste tiden. Mamma rider ju honom när jag rider Pirran, för hon gillar inte alls att gå själv (hon tycker det är läskigt). Sen är det ju roligare att rida tillsammans än att rida själv.
 
Fina Peppsson! ❤

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Riktigt fina bilder :)

2013-03-23 @ 20:16:50
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0