Hej

Hej vet att jag inte har bloggat så mycket senaste tiden men vet inte vad jag ska skriva om kan ni inte hjälpa mig? Skriv vad ni tycker jag ska skriva om=D

I dag har jag varit med Vickan:) Vi har haft as kul som vanligt:) Mamma hade gjort stallet i dag som tur var, så jag har bara varit med och tagit in dom från hagen. Jag hade tänkt rida honom en sväng men ångrade mig. Så jag har varit ute och gått med honom i stället:) Inte så mycket till jobb direkt, men det hade dom fixsat själva. För när vi skulle ta in dom sprang dom runt som tokar i hagen. Dom hade väll blivit rädda för något eller så hade dom bara kul. Jag tror dock att det var lite av båda. Men han skulle ju bara röra lite på musklerna i dag, så det gjorde ju inte så mycket att jag bara gick med honom. Det kan va bra att träna lydnad på marken också, då han i bland gör lite som han vill. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0