Chico 7/8

Igår red jag ju som sagt dressyr på Chico. Vet att jag lovade att jag skulle skriva om hur det gick, igår men det blev så sent.
 
Det gick jätte bra. Han var lite trött, men det var ju inte så konstigt det var ju jätte varmt igår. Jag red mest lösgörande övningar då han var lite ste i ena sidan men det lossnade efter ett tag och då blev han jätte fin. Jag trode inte att han skulle vara så fin då han inte har gått ett enda dressyr pass sen ridlägret. Han har ju vilat några dagar, och dom andra 4 dagarna har vi bara ridit ut i skogen och hafft det mysigt. Så jag tror att han tyckte det var rätt kul, men jobbigt! Vad ska man säga jag är hur stolt som hällst över min ponny. Ridlägret skötte han galant och visade verkligen vad han går för! Och igår förvånade han mig verkligen då han brukar vara lite stel som gammla hästar lätt blir, och så är han ju lite lat också inte så att han knappt går framått, han springer i stället ifrån arbetet. Vi övade inte på något specielt om man säger så så har inte så mycket att berätta men han var fin.
 
Bara älskar bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0