Endast en kort sammanfattning

Det här är endast en kort sammanfattning. Min ponny är fantastisk
Jag var skeptiskt om han skulle orka med två pass om dagen, men om han orkade. Han orkade med bravur.
Jag har fått otrolig hjälp med dressyren och mycket tips på vad jag egentligen behöver jobba mer på.
Jag visste att vi inte skulle bli placerade i avslutningsdressyren men vi lyckades faktiskt skrapa ihop 61,60 % i Fälttävlans debutantprogrammet från 2007. Jag trodde att det skulle gå mycket sämre med tanke på att han var otroligt spänd och var tvungen att gå minst en meter från dressyrstaketet. Jag är otroligt stolt över honom
 
Hoppningen har gått ännu bättre, jag har kommit till en helt annan ridning. Han har hoppat helt fantastiskt, en dag hoppade v ien kombination på båge till en oxer, fyra galoppsprång till en oxer på 115. han klipper den utan problem. i lördags på "genrepet" inför söndagens hoppning satte vi en dubbelnolla på 1 m utan några problem. På söndagen var han rejält trött så det blev ett litet skitpet där. Men det gör absolut ingenting. För jag vet att det finns mycket folk som tror på oss. Och känslan när jag får höra av en mycket duktig och utbildad tränare att den där ponnyn kommer gå långt. Då vet jag
 
// Vickan

Kommentarer
Postat av: ?

Tror inte din häst borde hoppa några högre hinder med tanke på att den inte har muskler till det? Kanske slutar i skada?

2012-08-14 @ 01:25:53
Postat av: ...

Sluta för fan att tro att du är så jävla bra! Skärp dig. Jobba på med din ridning säger jag bara. Och du gumman, 115 med din ponnys storlek är ingenting. Inget att va stolt för.

2012-08-14 @ 01:35:37
Postat av: Mathilda G

Sluta va så himla taskiga ! Victoria och Silver är jätte duktiga !

2012-08-14 @ 17:48:23
Postat av: emma steen


vadå tror att hon är så jävla bra??
hon skrev att hon var stolt över sin häst vilket hon ska vara efter det hon presterat på ridlägret som var sjukt bra! (vet det för jag själv var där)
haha så onödig & patetisk kommentar så det finns inte!!!
hörde själv när anita som tränaren heter sa det till victorias pappa.

tycker seriöst inte att du ska ta åt dig victoria av en kommentar från någon som inte ens kan står för sitt namn & vad den skriver..

PEACE

2012-08-14 @ 21:45:41
Postat av: Alicia

Till ?: vaddå inte har muskler till det?? Vad vet du om det? Vickan: ta inte åt dig av dessa anonyma fegisar!!;)

2012-08-14 @ 23:00:32
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0