Fixat....

Nu har jag skrivit några inlägg som kommer när vi är på lägret, jag ska skriva fler i morgon också;D Så att ni har lite att läsa om då också:D Det kanske blir något inlägg när vi är där men det är inget att räkna med, då nya blogg.se redan är dåligt på datorn och då kan ni ju gissa hur dåligt det är på mobilen.
 
I dag har Chico, Erkan och Peppar vilat, och tagit det lungt i hagen:D Skönt för dom. I morgon blir det antagligen att rida ut, men vi får se. Jag ska smörja x2 träns, mina stövlar, Chicos lädergrimma, sadeln och martingalen. Så det är fint till lägret, kommer säkert göra det där också men det är alltid kul att det ser bra ut när man kommer också. Plus att jag har all pakning kvar känner mig inte ett dugg stressad, eller så. Men det blir säkert bra:D
 
Är taggad till tusen! Kommer bli as kul att träffa Alice och Amanda igen:D Saknat det mesta från lägret förra året, träningarna och kompisarna. Kommer att bli jätte kul i år också! Nu är det bara en dag kvar sen drar vi! :D
 
Nae nu måste jag försöka sova så jag hinner med allt i morgon.
Mina små smuts-grisar ;D Alltid lika rena och fina;D
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0