Hjälp mig!

Okej nu måste ni hjälpa mig!
Ärligt jag vet inte vad jag ska skriva om och behöver er hjälp! Vad ska jag göra?
Ska jag ha så att man svarar på en fråga varge dag som ni har ställt (behöver inte vara frågor) i det här inlägget, i så fall, skriv en massa frågor så svarar jag i ett stort inlägg på en fråga varge dag.
Eller ska jag blogga som jag gör nu?
Mer filmer bilder osv...?
Kan inte gissa mig till vad ni vill läsa, så kommentera nu. Jag kan skriva om det ni vill nu så skriv en kommentar!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!! Alltid kul med filmer så fler filmer skulle vara kul!!<3

2012-08-27 @ 18:27:48
URL: http://edvardsson.blogg.se
Postat av: Ebba

Videor är alltid kul!
Skriv ett inlägg om varför du började med ridsporten,vad det bästa med ridsporten är o.s.v.
Gör också hissar & dissar,veckans vill ha mm.:)
Btw ställ gärna en fråga i min frågestund!:)

2012-08-27 @ 19:58:34
URL: http://sunshineponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0