Min favorit häst i varje kategori

A. ponny
Jag känner inte så många a-ponnyer så det får bli lilla Smile, fina fina lilla ponny som dessvärre fick tas bort för ett tag sen, vila i frid!
 
B.Ponny
The one and the only, Mysak. Åhh, jag vill vara liten. Saknar att rida denna ponny så sjukt mycket. han är underbar. En fegis med ett lejonhjärta hur de nu kan gå ihop sig
Världens Bästa Ponny!!
Älskar dej mest av ALLT!<3
 
C.Ponny
Ballyhar King, en sån tuff ponny. Hoppar riktigt fint och verkar vara en verklig klippa!
 
D. ponny
Kingen himself förstås! Min underbara busiga lilla skruttponny.
 
Storhäst
Oj oj oj, vet inte riktigt. Om man får ta en kändis så väljer jag Ninja. En verklig fighter med sina 162 cm. En storhäst i lagom storlek
 
Där var ett av mina egna "sätt rubriken" inlägg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0