Tävlingar

Har tittat på lite tävlingar och gjort ett tävlings "schema" till Chico och mig. Men allt kan ju ändra sig, så vi får se hur länge det håller. Men så här ser det ut just nu.
 
v.35 Regional tävling hemma (SRS) hoppning
        LC bedömning A & LB A:0+A:0 (anmäld) 
 
v.36 Lokal Regional tävling på Rappestads ridklubb dressyr
        LC:2 & LB:1 (anmäld)
 
v.39 Regional tävling på Skogslotten hoppning
        LD cler round & LC A:0+A:0
 
v.42 Lokal tävling Åtvidaberg dressyr
        LB:1 (bara en klass)
 
v.44 Regional tävling på Linköpings Fältrittklubb hoppning
        (beror på vilka klasser som finns)
 
v.45 Lokal tävling Åtvidaberg hoppning
        LC A:0+A:0 & LB A:0+A:0
 
Som sagt så kan det ju ändras välldigt mycket men så här ser det ut just nu. Är osäker på om jag ska tävla alla tävlingarna där v.42 v.44 och v.45 det får vi se. Jag tror inte att det blir alla dom här, det känns som välldigt många på något sätt, men vi får se. Jag har ju bara anmält mig till hemma och Rappestad. Så dom blir det i alla fall.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Nilsson

Du vet att SRF är från LC och uppåt!? ;) <3

2012-08-23 @ 16:50:09
Postat av: Anonym

Vart kan man anmäla sig till srs tävling??

2012-08-25 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0