Terrängträningen i dag:)

Idag har det varit terräng träning med en fin, fin ponny!
Han var bäst idag! Han lyssnade på mig och hoppade allt jag styrde på, älskade ponny. Dock gjorde jag en ryttarmiss på ett hinder så då blev det ett stopp, men det får jag ta på mig själv. Han var pigg och glad som vanligt, det här är något han verkligen brinner för. Han lyssnar på mig och tänker ändå själv och tackserar själv om jag lägger honom fel. Han löser det åt mig, han ställer upp villket han inte gör så ofta i hoppningen. Han var fin hela passet, han blev dock lite trött i slutet så jag fick peppa honom lite och säga att han är bäst och orkar. Låter kanske lite töntigt men han blir gladare och mer peppad.   
 
Vi avslutade med en bana på 15 hinder som skulle kunna motsvara debutant nivå, det var hinder som vi hade hoppat innan plus lite nya som en timmeroxer ( lite läskig första gången) ett litet hus och en låda. Alla hinder låg väl på 70, 80 cm. Banan gick över förväntan då jag var lite nervös och osäker på vissa hinder. Men efter en några hinder slapnade jag av mer och allt flöt på bra.
 
Tråkigt någ så hände det en olycka, men det vet ni ju redan eftersom att Vickan skrev det.
 
Hoppas det gick bra, och att ni båda mår bra<3
 
Hoppas att det var okej med dig Vickan att jag lånade texten om hindren, du vet att jag inte är så bra på att förklara.
 
Bilder kommer i morgon:)
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Vart är det ni tränar? :)

2012-08-04 @ 10:04:22
URL: http://allroundtjejen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0