Vem gillar inte idrott?

Den här veckan kan jag lova att jag inte haft en ända dag som jag inte idrottat på. Om det inte är ridning så är det löpning/jogging, bad eller vandring!
 
I måndags var det ju rätt chill i skolan. Vi hade ingen idrott och gick till 11:00. Sen red jag Chico inget merkvärdigt om man säger så.
Tisdag var det bad på idrotten och sen så red jag Chico, typ en vanlig dag.
Onsdag löpning/jogging med klassen 5km (stannade eller gick inte en ända gång, duktig). Chico vilade.
Torsdag först mästarnas mästare och sen vandring med klassen! Hela dagen till idrott, kul! Mästarnas mästare är en "tävling" kul grej som går ut på att man så snabbt som möjligt ( om man tävlar) ska komma på ett ord av bokstäverna som står på ett papper, sen springa vidare till SOK och pricka av sig hos en lärare och sen springa ner till basketplanen och sätta tre bollar i korgen, lösa ett matte problem och tillsist simma 200m (en kort sammanfattning). Red Chico.
Fredag löpning 5km i skolan och sen Christerträning.
Lördag Christerträning.
 
Aaa ni ser ju själva att det inte funnits så mycket tid att blogga på. Men det har varit en rolig vecka. Det känns att  det inte är sommarlov längre!
 
Hahha jag och mina löparskor har blivit bästa kompisar på cuppen! ;)
 
Vem gillar inte idrott?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0