Victoria , det är jag det

10 saker jag tycker om:
Mina vänner
Silver förstås
Tävla
Min familj
Fota
Läsa
Sommarlov
Godis
Mysak LillBullen
Blogga
 
9 saker jag tycker mindre om:
Att sommaren är slut
Skiljas från vänner
Falska människor
Dåligt väder
Skjukdommar
Skolan
När bra böcker tar slut
Ormar
Att Silver är väldig smal just nu


Nemen vilka söta tjejer!
 
 
8 bloggar jag läser:
 
nellieberntsson.se
nattstad.se/angrysparris
kristinawarg.se
johannagrant.se
carlssonpataket.se
ponnysanning.se 
maloukastman.blogg.se
ztreliin.blogg.se

 
7 saker jag vill göra i framtiden:
Gifta mig lyckligt 1 gång ;)
Få ett bra jobb
Ha bra kontakt med mina vänner
Ha fina hästar
Ha 1 eller 2 barn
Tjäna mycket pengar ;)
Tävla lhoppning

 
6 böcker jag tycker om:
The twilight saga
Harry Potter
Berättelserna om grottmänniskan Ayla ( en gammalserie som jag inte vet namnet på)
Systrarna i jeans
Krigarhjärta
Böckerna om Windy
 
Det var svårt att välja ut bara 6 stycken ;)

 
5 saker jag är rädd för:
Att mista någon nära
Ormar
Gå själv på natten
Att Silver eller Mysak ska bli allvarligt skadade
Mycket annat..

 
 
 
 
4 ord som beskriver mig:
Flummig
Smart
Glad
Vinnarskalle

3 saker jag ser fram emot:
 
Falsterbo 2013
Tävlingen på Söndag
Julen ;)
 
 
2 snygga killar:
Taylor Lautner
Rober Pattinson
 
Twilight chek :D
 
1 bra låt:
 
 
Känner mig skittråkig som bara gör test och sånt. Men orkar inte skriva panginlägg just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0