Blogga?

Jag vet inte vad jag ska göra! Har inget att blogga om eller rättare sagt vet inte vad jag ska blogga om. Det känns rätt hopplöst att hoppas på att jag snart vet vad jag ska skriva om osv. Det känns helt enkelt inte kul! Jag vill blogga men så fort jag sätter mig vid datorn vet jag inte vad jag ska skriva om. Har tänkt några gånger om jag ska strunta i det, men det vill jag inte.

Vad vill ni läsa om?

Jag vet ju vad jag vill läsa om när jag läser andras bloggar, men inte vad jag ska blogga om och vad ni vill läsa. 

 


Kommentarer
Postat av: Anja

Berätta mer om Pirran! :)

2012-12-30 @ 23:04:42
URL: http://castarha.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Hur ni tränar hästarna varje dag:)

2012-12-31 @ 02:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0