Hööks

Utrustning från hööks.
 
 
 
 
Jag vet att det är många som tycker att hööks har fula saker som har dålig kvalite. Jag kan hålla med om att en del saker är jätte fula, men långt ifrån alla. Jag menar även HV Polo kan  göra fula saker, men jag älskar deras kläder och schabrak osv.  Jag har själv inte köpt något träns eller något i läder från hööks vad jag kan komma på, så jag kan inte säga något om kvaliten på lädret. Jag har där emot schabrak där ifrån, och dom har hållt sig fina. Visst kan dom ha blivit lite trasiga i kanten där sadelgjorden sitter och lite solblekta. Men saker slits när man använder dom, och jag menar att det skulle ju va konstigt om ett schabrak för 1000 kr skulle ha sämre kvalite än ett för 300 kr. Dom här sakerna tycker jag är jätte fina. Vet att tröjorna är från HV Polo men dom går att köpa där. Jag tycker inte att hööks har fula och dåliga grejer men jag föredrar HV Polo, JW och KL men det är ju som jag är. Och det går inte att jämföra hööks saker med något utav dom här märkena. För dom är bra mycket dyrare, än hööks.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0