Madagascar 3

Hej, nu har jag sätt Madagascar 3 med Marcus och Maja. 
Det har inte hänt så mycket i dag, jag är jätte förkyld. Hästarna har fått vila i dag. Det skulle ändå inte gått att rida i dag då det är så himmla isigt. Även om dom har snösulor och broddar så halkar dom, när det är så här isigt ute. Det är ju rena skridskobanan ute! Och vi har ju inget ridhus att rida i så då måste man ju rida ut. Mamma och jag vill inte riskera att dom sträcker sig eller så, bara för att vi ska ut och rida en sväng. Men det passade ju rätt så bra att dom vilade idag när jag ändå är förkyld.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni inte blogga längre det är ju nästan aldrig några inlägg?
Men har man inte tid och lust är det ju inte så kul

2012-12-29 @ 17:31:43
Postat av: Anonym

Kom igen, bloggaaaaaaaa!

2012-12-30 @ 01:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0