Haha

Måste nog hjälpa sötisen matilda att komma igång och blogga, det här är ju hennes bloggdebut så hon är inte jätte insatt i hur man gör.
Snart ska man rida Tarzan, en tinker d ponny som är ny och dessutom ska man vara med när Ebba skrittar Mysak igen, vi får se om det blir inne eller ute. Inne blir han så pigg med de andra hästarna men ute är det så kallt. V ifår se hur Ebba tänker:)
Senare ska ni få en utvärdering av ridpasset med Tarzan. Det ända jag kan säga är att han är pigg, lite feg och rätt ouppfostrad. När jag red honom första gången var det rätt nära att jag fick smaka grus några gånger;)
En liten bild på matildas lille Chico får pryda inlägget:)

Vad tycker ni att vi ska skriva om?

Det blir veckans fråga!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Skriv mycket om åsikter och tankar, inte så mkt: idag var jag i stallet och mockade typ...

Och mycket bilder

Saknar er mina små körvar<3

2012-02-15 @ 08:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0