En förklaring

Ni kommer ju inte få mer bloggläsare om ni inte bloggar nåt!!

så sant som det är sagt, ni lär bara få mindre läsare
 
Svar:
det är sant, men vi är inga maskiner. Det finns ingen "blogga" knapp man kan trycka på. Vi är också människor. Matilda är hos sin faster så jag drar det tunga lasset själv. Det är tungt ibland.
vi bloggar för att det är kul, men ibland är det jobbig, man har en slags press att hela tiden leverera.Även om vi inte är en stor blogg så har vi våra läsare som vill att vi ska leverera. Men vi har ett liv utanför bloggen. Som jag faktiskt prioriterar före. Istället för att skriva 10 smashiga inlägg så var jag hos min morfar och rensade hans potatisland. Han slapp få ont i ryggen när jag gjorde det.
 
Egentligen lägger jag inte vikt vid anonyma kommentarer. Men jag är skyldig er en förklaring. Varför jag inte lägger vikt vid anonyma kommentarer är för att enligt min åsikt vill man inte stå för sina åsikter,  så Du anonym kan väl gärna skriva vem du är. Plus att jag inte gillade tonen i din kommentar. Vi är inte dumma. Just nu är bloggsuget inte stort, men imorgon kanske det är det!
 
För mig är det så att jag får mindre blogglust när statistiken sjunker, that´s it! Sån är jag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blä

2012-07-26 @ 08:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0