Hej:)

Hej blir så arg! Hatrar verkligen nya blogg.se, den säger hela tiden att något gått snet och så kommer det upp någon konstig ko! Blir så lack! Jag vill helst inte bråka med hemsidan innan jag kan använda den.  Det är min åsikt. Vad tycker ni om nya blogg.se? Är det bara för mig det blir så här eller har ni också råkat ut för det? Och ibland försvinner allt jag skrivit, då blir man ju inte så glad! Särskilt om man har skrivit mycket.
 
Jag är också arg på vädret vi haft i dag, helt odugligt! Regnet har stått som spön i backen, hela dagen. Det ända som var bra med det var att vi kunde kolla på film typ hela dagen. Vi har sätt Twilight blandannat. Som jag köpte när Vickan och jag var i ullared. Den var bra fast inget slår böckerna. Finns inget bättre allså.
 
Sen har jag också ridit Chico:) Vi hade tur i oturen, det duggade bara lite när vi red. Vi red vändan runt hov, Chico och grabbarnagrus tyckte att det var kul kul. Dom ville springa ifrån oss hela tiden, i alla fall ville Chico det antar att dom andra också ville det:) Vi hade hur mysigt som helst i alla fall:) Det hade ju regnat så mycket på dom så vi fick ju rida barbacka. Det gjorde ju det bara roligt att rida, om man säger så:)
I morgon ska vi rida ute på gräset, hoppas det är bettre väder då!
 
Näe nu har jag inte tid att blogga längre nu ska jag se på Rango med Maja och Marcus:)
Kommer ett inlägg till efter det:) Vad vill ni att jag ska skriva om? Komentera komentera:) Ni har väll inte glömt vår blogg tävling?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla skit ko ! :@

2012-07-09 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0