Önskelista

En önskelista över mitt liv, de små texterna under hör till de nummer de står ihop med! Även de Kursiva


1.Att  veta att Mysak är helt bra igen, jag mår dåligt över att oroa mig  för honom, någon liten skillnad  med hans ben och jag blir rädd. Du och Jag <3

2. En till ponny. Jag saknar att rida något otroligt. Det är underbart att pyssla med Mysak men ridningen saknar jag. Egentligen vill jag ha dig men det blir inte som föru, du är alltid finast, vad som än händer<3

3. Att Du ska känna det jag  känner
Jag är liten och osäker, det här är något jag inte gjort förut så förlåt om det går långsamt nu<3

4.
Att Matilda får ledigt så hon kan följa med mig till fjällen
Vad vore dagen utan sol, vad vore natten utan stjärnor, vad vore världen i all sin glans om inte Du fanns? Matilda<3


5.
Att mitt barnbidrag ska bli mitt eget, snart blir jag självförsörjande
Jag ska köpa mig en häst som lånar mig sina vingar, Även om ingen kan se dess vingar så vet jag, de finns<3

6. Att bloggen blir stooor
Älskar er bloggläsare<3





Kommentarer
Postat av: Matilda

Så söt du e vet du det<3

2012-03-13 @ 21:34:56
Postat av: Matilda

Så söt du e vet du det?<3

2012-03-13 @ 21:39:03
Postat av: Linnea

Bilderna? :)

2012-03-15 @ 16:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0