Svar!!!!!

Vickan: om Frågestund!!: Matilda: Visste du att du är bäst? <3<3

Svar: Nej det visste jag inte men du är<3

Linnea om Frågestund!!: 1 ert favoritmärke?
2 ert "inte tycker om" märke?
3 vem är bäst? :P <3

Svar:
Vickan:
1 Hv Polo
2 inget..
3 Mysak<3

Matilda:
1 Hv Polo
2 Vet ej..
3 Chickson<3

Linnea om Frågestund!!:
Haha glömde lite
This or that
Hoppning, dressyr?
Kingsland, hööks?
MH, schockemölhe?
Kapp set va allt:)

Svar:
Vickan:
Hoppning, dressyr?
Kingsland, hööks?(båda lika bra, Kingsland snyggt dyrt,Hökks ok/snyggt/billigt)
MH, schockemölhe?

Matilda:
Hoppning, dressyr?

Kingsland, hööks?
MH, schockemölhe?

Bella om Frågestund!!:
1 om 10 år var är ni då( håller ni på med hästar bor ni kvar i söderköping osv..)?
2 mål med pollarna 2012?
3 dröm hästen?
4 Ung och outbildad ponny med allt för att klara de högsta klasserna men har inte viljan eller en ponny som går LB men inte mer pga skador men har viljan?
5favorit övning?

Svar:
Vickan:
1 Jag hoppas att jag forsätter tävla framgångsrikt på storhäst,pluggar till veterinär och börjar skaffa familj
2 Mysak ska bli frisk och sen säljas.
3. En yngre häst runt 6,7,8 år. Gärna skimmel,apelkastad eller något sånt.Potencial och kapacitet. Pigg och glad med ett fint temperament. D ponny valack
4. det sista. Hästen måste ha viljan annars funkar det inte.
5. Kombinationer är alltid kul och huset är en annan övning jag gillar.

Matilda:
1 Antagligen går jag i skola men vet inte vad jag vill bli, någonting med hästar att göra. Hoppas också att jag tävlar i dom högre klasserna. Och börja skaffa familj.
2 Målen med Chico i år är att gå stadiga rundor i LB, och tävla lite dressyr.
3 En ung ponny 6,7,8 år typ. Den ska vara lungn i sinnet men gärna pigg att rida, med glimten i ögat. Färgen spelar ingen roll för mig. Den ska också vara väldigt snäll.
4 Det sista. Bättre med en häst som vill än en som inte vill. Det ska ju vara kul för både häst och ryttare.
5 Studts och kombinationer är något jag tycker är väldigt kul.

Jossan om Frågestund!!:
1. Hur mycket betalar ni i stallhyra ?
2. Hur många rosetter har ni ?
3. Rider ni på ridskolan srs ?
4. Vem är eran favvo häst på srs om ni måste välja någon :)
5. Vad är det högsta ni har hoppat i hela erat liv ?med villken häst?

Svar:
Vickan:
1. 1700kr 1800kr tror jag
2. 38
3. Ja fast jag står med min egna ponny där
4.Tarzan<3
5. 110 både barbacka och med sadel, Mysak såklart:)

Matilda
1. 500 per häst tror jag
2. 25,30 där någon stans.
3. Jag tränar varje torsdag på SRS i en hoppgrupp:)
4. Krusa<3
5. Barbacka typ 60, 70 cm. Med sadel 1,05m, med Chico så klart:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0