Hoppträningen i går

I går var det ju hoppträning för Fia som varge torsdag=D Det gick väll så där varken dåligt eller bra. Det var första gången vi hoppa ute på ridbanan för i år då vi rider så sent att det blir för mörkt. Chico föredrar ju att hoppa ute, då både han och jag tyckte det var kul. Fast det inte gick så bra som det brukar. Man kan ju inte vara på topp jämt heller så. Jag har ju inte mått så bra dom senaste dagarna heller haft ont i huvet och så, så jag hade inte riktigt den här känslan att jag ville över hindren men jag gjorde mitt bästa för stunden. Vi hoppade i allafall bana som bestod av två plank ett räcke tre oxar och en kombination. Vi hoppade två olika banor. första banan gick inte så bra, vi kom fel på dom flesta hindren och hittade inget flyt kan man säga. På andra rundan gick det bättre. Vissligen stannade han på första hindret igen men men, dom andra hindren gick bra. Hittade flytet som inte var där första rundan.
Men det var roliga banor vi hoppade så det var inte tråkigt på något sätt det var bara det att jag var off och det känner ju Chico direkt och blir lite så här måste jag hoppa eller? 
Han var iallafall fin på kombinationen i dag=D, han var inte lika fin sist vi hade med det på hoppträningen. 

Vet att det kan finnas stavfel här och där men men=) Ni kan läsa endå hoppas jag.
Gammal bild på Chico och mig då jag har brist på hoppbilder=)
Söta ponnyn!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0