Plugga,Plugga PluuuggA

plugga är tråkigt:(
Har iallafall ridit snyggingen idag, lätt jogging stod på schemat. Inget speciellt travade runt i lite lägre form, provade att länga traven lite, hur kul som helst eftersom han länger så bra.:)
Nu ska jag fortsätta plugga och fota lite kanske:)
En bildbomb kommer från tävlingarna i Åby! Hemmalaget segrade; vi vann hejarklacks priset,två vinster från individuella ryttare PLUS en andra och tredje plats, jag blev bara lite sugen på att tävla.
See you later




Kommentarer
Postat av: william

du är duktig som pluggar:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Don't let her deceive you" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-06 @ 14:20:24
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0