Yes

Sista dagen på skolan i morgon då, YES! För den här veckan iallafall:) Bara det att vi har långdag i morgon slutar klockan 3, inte så sent men måste vänta på 4 bussen. Men jag ska endå ha utveklingsamtal så det spelar ju ingen roll iallafall. Hatar utveklingsamtal, men jag sköter ju skolan så vet inte vad jag oroar mig för. Så ska jag ju hinna med stallet också, fattar inte hur jag ska hinna med allt i morgon!

I dag red jag och Maja ut på Chico:) Det är så sött att se dom Maja e så liten på honom. Hon skrittade honom en liten bit innan jag skulle rida honom. Han var pigg och glad som vanligt:) Gillar ponnyn mer och mer för varge dag som går trotts att jag haft honom i snart tre år. Men nu måste jag lägga mig se you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0