Anmäld!

Nu är jag anmäld till dressyr KM. Taggad som satan!
Ska rida två klasser LC:1 som uppvärmningsklass och LB:1 som själva KM:et går i. Har inte direkt några stora förväntningar, tar det mer som träning. Men det är klart att det skulle va kul om man fick ett roligt protokoll att läsa. Inte så som det stod förr förra året. Det är inget jag vill gå in på om man säger så. Men det har ju hänt massa sen dess. Skulle väll vara som atans om jag får sämre procent nu, än då!
Då har jag i alla fall ett mål, hahah.
Det ska bli kul i alla fall.
Jag gillar att få ett "omböme" där det står vad man ska tänka på och så. Har kvar alla som jag fått på Chico, som jag ibland jämför med varandra. Då kan man se om man utveklats något sen man började.
Det är lite kul att se.
Vilka mer ska va med?

Kommentarer
Postat av: Julia seger!!❤

Jaaah skaa!❤ Med daim!;)

2012-11-05 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0