Bloggar

Tänkte ge lite tips på bloggar. De här läser jag varje dag.
Några är vänners bloggar, och de andra är nog sånna bloggar som i princp alla hästmänniskor läser ;)Men i alla fall. De är inte skrivna i någon speciell ordning!
 
hopponnys
 
nellieberntsson
 
bergkvistjuliette
 
carlssonpåtaket
 
ztreliin
 
johannagrant
 
ponnysanning
 
maloukastman
 
carolinebågfeldt
 
fridarida
 
Och varför läser jag just de här bloggarna?
 
Jo jag läser dem för att jag tycker att inläggen är bra, mycket fina bilder och läsvärda texter. De är intresanta att läsa helt enkelt. Medans jag läser vissa bara för att veta vad som händer och så, i hästvärlden. Det alla pratar om osv.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0