Fin respons ger glad tjej

Åh vad jag blir glad över all fin och positiv respons om headern, det värmer verkligen. Fick ett önskemål om att byta lite färger och det skulle jag också gärna göra. Men det ligger till så att mitt photoshop kraschade som ni vet, väldigt olägligt. Så jag har inte tillgång till något photoshop hemma. Men det finns några fördelar med att gå i bildklass så jag frågade min lärare så snällt om jag fick jobba lite i photoshop på lektionen och det fick jag. Så eftersom jag inte har de rätta programeen just nu blir det svårt att ändra hela bloggen. Så då valde jag att ha kvar de nuvarande färgerna och bara ändra headern. Hade det inte varit så hade jag gärna ändrat bloggen till någon annan färg men just nu kan jag inte det.
 
Men säger tack igen för fin respons och fina kommentarer i största allmänhet. Vi har fått in mycket kommentarer senaste tiden och bara positiva. Det är helt underbart. Något annat som är underbart är att det är närmare 400 unika besökare. Det är inte klokt verligen, inte klokt. Många besökare betyder att vi snart måste ha en tävling. Kanske i början av december. Något hästrelaterat som ett schabrak skulle väl vara kul att vinna eller?
Den här gången hade jag tänkt mig ett lite "finare" schabrak, kanske med ett litet märke på ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0