Fina flickan<3

Nu har jag haft min lilla flicka i tre veckor!

Idag har vi också testat att lasta och åka bil, det gick faktiskt riktigt bra. Vi åkte bort till kullerstad och red på ridbanan där, det var första gången jag red henne på en ridbana sen provridningen. Vi har tagit det väldigt lugnt nu i början genom att rida ut, så att vi ska lära känna varandra. Det är ju rätt mycket nytt att smälta in. Nya rutiner och så.
Vi red inte så länge kanske 35 min eller något sånt. Hon var lite spänd i början men lugnade ner sig efter en kort stund. Hade inga krav eller förväntningar med i dag. Men det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra. Duktig flicka! <3 Så fin!
// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0